Evig liv? Temakveld med fotograf Øyvind Hjelmen.

Øyvind Hjelmen har arbeida med fotografi som kunstnarisk uttrykk i over 30 år, og har heldt ei rekke utstillingar nasjonalt og internasjonalt. Hjelmen er kjend for sine foredrag om kunst og fotografi, samt for sine kurs og workshops der fotografiet står i fokus. Han tek oss denne kvelden med på ei vandring kring liv og død i kunst- og fotografihistoria.
M
1. desember 2023 starta Sunnhordland museum jubileumsåret for Sunnhordlandsfotografen Severin Kannelønning (1873 – 1935) i høve 150-årsdagen hans. Jubileumsåret markerer hendinga med utstillingar og arrangement – som til dømes denne temakvelden med Øyvind Hjelmen. Det vil og vere høve å sjå utstillinga Tornerose av Gro Gillesen; fem store fotografiske verk som omhandlar døden og omfamnar livet.
Velkomen!

Meir informasjon