(U)synleggjering av kvinnelege fotografar i fotohistorien. Temakveld med konservator Grethe Paulsen Vie.

(U)synleggjering av kvinnelege fotografar i fotohistorien – belyst gjennom haugesundsfotografen Thea Larsen og hennar glasplater.
M
Grethe Paulsen Vie, etnolog og konservator ved Haugalandmuseene, har stilt seg spørsmålet om kven og kva me løftar fram frå våre samlingar og arkiv. Med utgangspunkt i haugesundsfotografen Thea Larsen, søker ho å svare på spørsmål om kvifor så mange kvinnelege fotografar, i større grad enn menn, er blitt usynlege og gløymd. Det var mange kvinner som begynte med fotografering rundt år 1900, også her på Stord, og det er i denne samanheng me ønskjer å kople Paulsen Vie si forsking til jubileumsåret for Severin Kannelønning. I vårt samlingsarbeid frametter ønskjer Sunnhordland museum og løfte fram dei kvinnelege fotografane og deira rolle i Sunnhordlandsregionen.
Velkommen!

Meir informasjon