«Pine» – Utstillingsopning med mykje attåt

Sesongen på Halsnøy kloster startar tradisjon tru til påske, nærare bestemt palmesundag, 2. april , kl 17.00.
Vi gler oss til å ynskje velkomen til utstillingsopning med innslag av både poesi og musikk.

Utstillar denne gong er Marvin Halleraker, billedkunstner, illustratør og musiker. Med seg har han forfattar Frode Grytten og musikar Bjørn Tomren, som båe bidrar med innslag i høve opninga, så dette vert ein «happening» du ikkje vil missa!

Vernissagen/Opninga er gratis.

Etter opninga vert det eit eige arrangement/kunstnarsamtale mellom Marvin Halleraker og Halvor Folgerø, forfattar, musikar og tidlegare NRK journalist. Her er det begrensa plassar, så ver om deg om du vil ha billett. Sjå eige arrangement:

Utstillinga «Pine» inneheld fotografier og koldnålstrykk. Utstillinga varer frå 2.april- 30.april 2023, og vil vera open heile påska (tysdag- søndag)  og onsdag- fredag & søndager kl. 11.00- 15.00 etter påske.

Marvin Halleraker: Marvin Halleraker er en norsk billedkunstner, illustratør og musiker. Han regnes blant Nordens fremste avistegnere. I 2012 debuterte han med musikkalbumet There’s Another Green

Frode Grytten: Frode Grytten er en norsk forfatter og journalist. Han skriver hovedsakelig på nynorsk. Han er født i Bergen og vokste opp i Odda i Hardanger, og tar i sine bøker ofte utgangspunkt i miljøet i Odda. Senere studerte han i Bergen, og har siden bodd der.

Bjørn Tomren: Bjørn Tomren er en norsk jodler, strupesanger, visesanger, og komponist fra Tomrefjord i Møre og Romsdal. Han har en dyp sangstemme. Han ble kjent under artistnavnet Polkabjørn i polka- og jodleduoen Polkabjørn og Kleine Heine. De har, etter starten i 2006, opptrådt på festivaler, barer og som konferansierer.

02. april 2023

Halsnøy kloster